Project Description
Filmene til Flytoget snakker til både hjerte og hjerne
Flytoget kjører årlige rekrutteringsdager. For å sikre gode og riktige søkere, utviklet Task filmer for rekruttering og introduksjon.
Hva man forvente seg i jobben som flytogvert og kundeveileder?
Utfordringen med et filmprosjekt som dette er gjerne et ønske om å få inn mye innhold, samtidig som det er viktig å holde på engasjement og oppmerksomhet. Vi gjennomførte derfor flere workshops med ledelsen og representanter for målgruppen for å spisse budskapet opp mot effektmålet. Ved hjelp av god pedagogikk og engasjerende fortellerteknikk, ble dette til tre filmer som rører både nyansattes hjerte og hjerne:
«En flytogverts hverdag»
Filmen viser på 3 minutter en typisk arbeidsdag for en flytogvert. Filmen er for nyansatte flytogverter og formidler både holdninger og kunnskaper.
«Har du det i deg?»
Rekrutteringsfilmene retter seg mot henholdsvis flytogverter og kundeveiledere. Målet er å skape interesse for yrkene slik at flest mulig riktige kandidater søker på de utlyste stillingene.
Utforsk flere prosjekter
- «Når trening blir tvang» – et digitalt opplæringsprogram om spiseforstyrrelserStig Robert Larsen2020-12-08T09:30:11+01:00
- Nordic Choice Hotels – Operation Penguin, et spill om bærekraftStig Robert Larsen2020-12-15T15:43:16+01:00
- Det europeiske friidrettsforbundet – I run cleanStig Robert Larsen2020-05-24T12:22:25+02:00Det europeiske friidrettsforbundet – I run clean Gallery
Det europeiske friidrettsforbundet – I run clean
Animasjon, E-læring, Etikk og compliance, Fagopplæring, Film, Kommunikasjon og atferd, Kompetanseutvikling, Kultur, verdier og merkevare, Kvalitativ metode, Lover og regler, Målgruppeanalyse, Spill og gamification